Szóval megengedhetetlen, ha egy vendéglátóhelyen a személyzet fizikailag bántalmaz valakit. És mivel mindannyian találkoztunk már a primitív, bunkó kidobókkal, nem kérdés, hogy alapból az áldozattal szimpatizálunk. Utóbbi – érthetően – úgy is állítja be utólag az esetet, mintha csupán jogos sérelmét próbálta volna kulturáltan rendezni (panaszkönyv elkérése, stb.). Hogy vajon tényleg így volt-e? Valószínűleg sosem fogjuk megtudni. Nem fognak előkerülni az incidenst dokumentáló, eleve hang nélküli felvételek. A KFC-nek sem érdeke a további szarpofozás; korrektül, profin le is zárták az ügyet a maguk részéről, a megfelelő alkalmazottak felfüggesztésével, az 500 ezres jótékonykodással. (Utóbbi egyébként ügyes húzás, s összességében mindkét fél számára nagyszerű image-építő, igazi win-win.) Ha a belső vizsgálat esetleg ki is deríti, pontosan mi történt, az már cégen belül marad, nem fogunk róla a médiában olvasgatni, és addigra már nem is fog senkit érdekelni a történet.